Monday 5 November 2012

KEYAKINAN YANG MEMBANGGAKAN

Ahakzzz . . . seronoknya MJ baca tulisan YB Nurul Izzah dalam Sinar Harian yang begitu yakin Pakatan akan menawan Putrajaya dalam PRU13 nanti.

MJ percaya jika Pakatan menang dasar liberalisasi seperti yang dijanjikan dalam buku jingga akan dilaksanakan.  Takpayahlah nak cerita pasal turun harga kereta atau harga minyak

Kita nak cakap soal liberalisasi agama seperti membenarkan orang Melayu menganut agama lain selain dari Islam seperti yang dijanjikan oleh YB Nurul Izzah ketika bercakap pada forum Negara Islam : Versi Mana anjuran badan pemikir Kristian Oriental Hearts and Mind Study Institute.

Pandangan YB Nurul Izzah ini juga  disokong oleh pemimpin PAS YB Khalid Samad. Ertinya PAS juga tidak ada masalah dalam kebesan orang Melayu untuk murtad.

Awwww MJ setujulah sebabnya jika kebebasan seperti ini diberikan pastinya ada peluang orang sejenis dengan MJ diberikan kebebasan memilih jantina. Dulu pun abang Anwar Ibrahim dan pernah kata undang-undang tentang homoseksual di negara ini ketinggalan zaman.

Ahakzzz tak sabar rasanya nak tunggu PRU13 sebab lepas Pakatan menang bebaslah MJ dan rakan-rakan untuk bergiat secara terbuka tanpa sekatan. MJ tabik pada abang Nuar yang faham hati naluri kaum sejenis.

No comments:

Post a Comment